Jeg er meg :)

Hei 🙂

jeg har funnet ut at jeg har ingen grunn til å henge med hode og syntes synd på meg selv, jeg er meg og ingen andre kan være meg bedre enn meg selv. Jeg satt å tenkte på alt mulig da det plutselig slo meg: De som mobbet meg ville bare føle seg bedre, men de tenkte ikke over hvordan det føles for de som blir mobbet… Jeg er nokikke helt klar for å legge mobbingen jeg opplevde, jeg er ikke klar for å legge den på hylla enda, men jeg er da på god veg 🙂

For nå har jeg ikke angst når jeg skal på skolen, jeg har ikke angst når jeg skal ta bussen lenger og ikke er jeg redd for å ta toget. Jeg tror nok det å flytte på internatskole egentlig er det beste jeg noen gang kunne gjort… Selv om det er noen ganger jeg helst ville bodd hjemme 🙂

imageimageimage

Hvordan har dere det ❤

Blogges ❤

❤ mirrol.wordpress.com ❤

Legg igjen en kommentar